Lønfeldt Marketing - Michael Lønfeldt

20 års erfaring

Hvem er vi - Lønfeldt Marketing?

Her på siden kan du læse lidt om, hvad der kendetegner Lønfeldt Marketing,
hvordan vi arbejder, hvem der står bag, og hvilken erfaring vi har.

Hvordan det hele er startet

Lønfeldt Marketing er startet op af mig – Michael Lønfeldt.

Jeg er uddannet cand.merc. i international markedsføring, hvilket senere er opgraderet med bl.a. IAA’s Diplomuddannelse og Online Marketing uddannelsen hos Bigum.

Jeg har mere end 20 års erfaring med at arbejde indenfor markedsføring. Det der gør mig speciel er, at jeg udover markedsføringen har arbejdet en masse med salg og produktstyring.

Det gør at jeg ved løsning af opgaver har har et bredere fundament og tager udgangspunkt i hele kundens virksomhed. Med fokus på at markedsføringen ikke kun skal se godt ud. Men også give resultater.

Jeg har arbejde hos både små og store virksomheder – herunder nogle af de største danske virksomheder – i både Danmark og udlandet. Og løst mange forskellige online og offline markedsføringsmæssige opgaver, på både strategisk, taktisk og operationelt niveau.

Om os - Lønfeldt Marketing
Hvem er vi - Lønfeldt Marketing

Hvordan vi arbejder

Jeg laver altid selv det indledende arbejde, hvor det sammen med kunden gælder om at

Få defineret hvad opgaven er
Få indsamlet viden om virksomheden og markedet
Få valgt den optimale løsning

Og så laver jeg også selv en stor del af de indholdsmæssige elementer, bl.a.: Søgeordsanalyser, design og opsætning af hjemmesider – sociale medier – nyhedsbreve samt kataloger – spots og POS materailer, SEO og link building.

Desuden anvender jeg en række forskellige freelance medarbejdere, der er eksperter indenfor deres områder. Det er primært folk jeg har lært at kende igennem årene.

Lønfeldt Marketing

20 års erfaring med markedsføring og salg

Jeg har bla. været ansat hos?

JYSK

DÄNISCHES BETTENLAGER

DLG

Hvor jeg har arbejdet med

Udvikling og planlægning af marketingstrategier
Udvikling af koncepter og aktiviteter
Årsplanlægning af markedsføringen
Planlægning og styring af markedsføringskampagner
Implementering af kampagner
Markedsanalyser
Close Menu